nieuws

Delta Lloyd mikt op 10% van Duitse watersportmarkt

Archief

Delta Lloyd heeft speciaal voor de Duitse markt een nieuwe schadeverzekering ontwikkeld voor eigenaren van pleziervaartuigen, die tijdens de 38e Boot Düsseldorf is geïntroduceerd.

Voor de verkoop van dit speciale product werkt Delta Lloyd samen met drie assurantieadviseurs: DNA Adviesgroep Assurantiekantoor Ton Hageman en Assurantie- en Adviesbureau de Koeweide. Deze assurantieadviseurs gaan zich via campagnes, advertenties en subagenten actief op de Duitse markt begeven om de positie van Delta Lloyd als watersportverzekeraar te versterken.
Gemikt wordt op een marktaandeel van 5 tot 10%, zegt Herman Hein Roozen, directievoorzitter Delta Lloyd Schadeverzekering: “Dat willen wij realiseren in samenwerking met onze assurantieadviseurs en met een kwalitatief zeer goed product. Want Duitsers kijken primair naar het product zelf en pas daarna naar de prijs.”

Reageer op dit artikel