nieuws

Cardif komt met nieuw product en website

Archief

Cardif Nederland presenteert na de zomer een innovatief betalingsbeschermingsproduct.

“Het is een baanbrekend product dat optimaal inspeelt op de behoeften van het intermediair”, zegt woordvoerder Annette Reijersen van Buuren. Onder meer zijn volgens haar looptijden en dekkingen van premiebetalende en koopsompolissen meer op elkaar afgestemd.
Het product wordt gepresenteerd in de laatste drie weken van september op het kantoor in Oosterhout in afzonderlijke bijeenkomsten voor het intermediair. “In beginsel worden zo’n negenhonderd relaties verwacht”, aldus Reijersen van Buuren.
De brutopremie van Cardif steeg vorig jaar opnieuw explosief naar f 120,8 (46,2) mln. Bij de maatschappij werken 48 (40) medewerkers.
Internet
Cardif waagt zich vanaf oktober ook op het world-wide web. Dan presenteert de maatschappij een website, die zal worden opgezet naar het voorbeeld van Finagora, de site van het Franse moederbedrijf in Parijs.
De site waarmee wordt gestart, biedt aanvankelijk alleen de mogelijkheid om brochures, aanvraag- en schadeformulieren te verkrijgen en uit te printen. In januari of februari volgend jaar wordt de site uitgebreid met interactieve diensten die direct toegang vergen tot de administratie van Cardif, waaronder het maken van offertes, accepteren van risico’s, en het laten verrichten van medische keuringen.

Reageer op dit artikel