nieuws

Aov-campagne van Avéro rond Rolls

Archief

Avéro Achmea stelt dat het intermediair nog te weinig aandacht geeft aan de marktkansen voor arbeidsongeschiktheidsverzekeringen. Om dit te stimuleren, promoot Avéro een beter gebruik van het vergelijkingsprogramma Rolls.

Volgens Avéro zijn vooral zelfstandige ondernemers zonder personeel vaak te onwetend over de gevolgen van arbeidsongeschiktheid. De verzekeraar vindt het vergelijkingsprogramma Rolls een prima instrument voor het intermediair om de ondernemer te voorzien van een advies.
Avéro start daarom met het samenwerkende intermediair een actie rondom het softwareprogramma Rolls: “We leggen onze relaties uit op welke wijze de beste aanbiedingen kunnen worden getoond en in welke gevallen het aov-product van Avéro Achmea het sterkst concurrerend is. Het intermediair dat de meeste vergelijkingen opvraagt binnen het softwareprogramma, maakt kans om een week lang met een Rolls Royce van en naar het werk te worden gebracht.”

Reageer op dit artikel